بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

در دنیای دیجیتال امروزه بسیاری از افراد از روش های مختلف اینترنتی کسب درامد می کنند. طبیعی است که وقتی بازی با این سبک از درامدزایی عرضه می شود مخاطبان بسیار زیادی خواهد داشت. بازی هایی با استراتژی tap to earn یا به عبارتی کلیک کن تا دریافت کنی بدون زحمت خاصی  دلار را به جیب فردی که این بازی را انجام می دهد سرازیر می کند. بازی همستر کامبت نیز یکی از همین بازی ها ست که امروزه بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است. در ادامه با دوستانه همراه باشید تا از جزئیات این بازی مطلع شوید.

بازی همستر کامبت چیست؟

بعد از بازی پر سرو صدای نات کوین که باعث شد بسیاری از افراد به سرمایه ی زیادی دست پیدا کنند، پروژه ی همستر رونمایی شد. این بازی در واقع یک ربات تلگرامی است و بازیکنان بازی همستر کامبت با کلیک بر روی صفحه موبایل خود می توانند سکه جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود. بازی همستر کمبت از آدرس t.me/hamster_kombat_bot در قالب یک ربات تلگرامی در دسترس است و آدرس کانال رسمی آن hamster_kombat@ است.

چگونه وارد بازی همستر شویم؟

برای شروع بازی هستر کمبت باید ابتدا برنامه ی تلگرام را در گوشی خود نصب کنید. اگر نسخه ی پرو این نرم افزار را داشته باشید امتیاز بیشتری به شما تعلق می گیرد. بعد از لینک بالا وارد ربات همستر شوید. این بازی بسیار شبیه بازی نات کوین است اما از بخش های متفاوتی تشکیل شده است که در ادامه به تفکیک توضیح خواهیم داد.

صفحه اصلی بازی همستر

این صفحه شامل گزینه های مختلفی است، در نوار پایینی این بازی گزینه های exchange ،mine ،friends ،earn ،airdrop را مشاهده می کنید که در ادامه جداگانه بررسی می کنیم. تصویر همستر با بالا رفتن سطح و یا لول بازی پیشرفته تر و کامل تر می شود. با هر بار کلیک بر روی این همستر سکه ای به سکه های شما اضافه می شود. البته این نکته را در نظر بگیرید که تعداد مشخصی از کلیک در هر مرحله برای شما در نظر گرفته شده است. برای مثال ۱۵۰۰ بار می توانید کلیک کنید و بعد از اتمام شارژ باید صبر کنید تا دوباره انرژی شما تکمیل شود. البته از گزینه ی بوست می توانید به صورت رایگان در روز استفاده کنید تا یکباره شارژ شما تکمیل شود. روزانه ۶ انرژی کامل رایگان نیز به هر کاربر همستر کامبت داده می‌شود.

بخش صرافی با exchange

ازین بخش می توانید صرافی مد نظر خود را انتخاب کنید. صرافی مد نظر شما به صورت روزانه به شما توکن هایی عرضه می کند. این همکاری و پشتیبانی همستر با صرافی است که از قبل به توافقاتی رسیده اند. شما می توانید هر کدام از صرافی های مد نظرتان را تنها با یک کلیک انتخاب کنید البته در آینده نیز با آن صرافی جهت تبادل سروکار خواهید داشت.

بخش Mine یا Profit و کارت‌های همستر کامبت

بخش “استخراج” یا “Profit per hour” در بازی همستر کامبت، کلیدی برای موفقیت شماست. از این طریق به سکه های بیشتری دست پیدا می کنید. با استفاده از این بخش، می‌توانید با پرداخت توکن‌های درون بازی، کارت‌هایی را خریداری کنید که در هر ساعت، به‌طور خودکار برایتان توکن استخراج می‌کنند.

مزیت این کار این است که بدون نیاز به کلیک کردن مداوم روی صفحه، می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید.میزان توکن‌هایی که در هر ساعت از این طریق به دست می‌آورید، در بالا سمت راست صفحه، در بخش “Profit per hour” قابل مشاهده است. با انتخاب کارت‌های مناسب و استراتژی صحیح، می‌توانید به‌طور قابل توجهی امتیاز خود را در بازی افزایش دهید. فراموش نکنید که هر چند ساعت یکبار به بازی سر بزنید و کارت‌هایتان را فعال نگه دارید.

کارت روزانه همستر کامبت (Daily Combo)

کارت‌های روزانه همستر کامبت، مجموعه‌ای از سه کارت هستند که هر روز در بازی همستر کامبت ارائه می‌شوند. با جمع‌آوری و فعال‌سازی این کارت‌ها، می‌توانید مزایای ویژه‌ای مانند افزایش توکن، قدرت بیشتر یا سرعت عمل بالاتر را در بازی به دست آورید.
در دنیای پرهیجان همستر کامبات، گنجینه‌ای پنهان منتظر کاوشگران باهوش است. کارت‌های Daily Combo، دروازه‌ای به سوی 5,000,000 توکن رایگان هستند، اما یافتن آنها مشابه یک معمای شگفت‌انگیز است.شما در نقش یک رمزگشا، باید در میان انبوه کارت‌های بازی به جستجو بپردازید و با زیرکی تمام، ردپای این سه کارت را دنبال کنید. سه کارت روزانه همستر کامبت بعد از ۲۴ ساعت تغییر می‌کنند و کارت‌هایی جدید جایگزین آنها خواهد شد. این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials باشند.

دعوت از دوستان در بازی همستر

یکی دیگر از روش هایی که می توانید سکه ی بیشتری را جمع کنید، دعوت از دوستان است. به ازای دعوت از دوستان تلگرام خود 5000 سکه و به ازای دوستانی که نسخه ی پرو تلگرام را دارند 25000 سکه دریافت می کنید. برای این کار کافی است وارد بخش Friends شوید، کد ریفرال خود را کپی و برای کسانی که می‌خواهید ارسال کنید.

بخش Earn در بازی همستر کمبات

با دنبال کردن کانال‌های رسمی ما در تلگرام و توییتر، مقداری توکن به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.هر روز به هر کاربر، در بخش Earn بازی، مقداری توکن به عنوان پاداش تعلق می‌گیرد. نکته جالب اینجاست که میزان این پاداش روزانه به طور مداوم افزایش می‌یابد برای دریافت این جوایز، کافی است هر روز به بازی سر بزنید و به بخش Earn مراجعه کنید.

 

اپلیکیشن کلیک خودکار در بازی همستر

 

یکی از راه های میانبری که برای دریافت سکه های بیشتر وجود دارد استفاده از اپلیکیشن های کلیک خودکار است که بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. Auto Clicker – Automatic tap دو اپلیکشن فعال و محبوب برای کلیک خودکار همستر هستند. این اپلیکیشن ها در دو نسخه اندروید و ios وجود دارند. نکته ای که در مورد این دو برنامه کلیک خودکار این است که ممکن است تیم همستر روی این اپلیکیشن ها حساس شوند و سکه هایی که با این روش بدست آوردید از بین برود.

 

کد مورس همستر کامبت

یکی دیگر از قابلیت های جذاب این بازی کد مورس است که به راحتی می توانید با اجرای آن روزانه یک میلیون سکه بدست آورید.برای شروع، کافی است یک بار روی بخش Daily Cipher در بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار، سکه به رنگ قرمز تغییر می‌کند و شما آماده ورود به دنیای رمزها هستید. هر نقطه (•) نشان‌دهنده یک ضربه روی صفحه و هر خط تیره (–) نشان‌دهنده نگه داشتن انگشت روی صفحه برای لحظاتی است.

قیمت همستر کامبت

خرید و فروش همستر کامبات به طور رسمی هنوز در هیچ صرافی شروع نشده است. بعضی از صرافی ها گمانه زنی می کنند اما این گمانه زنی ها تاثیری در قیمت همستر ندارد. در این پیش بینی های پیش از عرضه قیمت همستر کامبت هم‌اکنون ۰.۳۸ دلار است.

آیا بازی همستر کامبت را انجام دهیم؟

بازی همستر کامبت این روزها در کل دنیا فراگیر شده است. این بازی بدون صرف هزینه و با کلیک بر روی صفحه بازی که استراتژی آن با همکاری تیم همستر و تلگرام شکل گرفته است بدست می آید. ما در مجله دوستانه پیشنهادی جهت بازی کردن یا نکردن نمی دهیم. اما در مجموع، بازی همستر کمبات، به غیر از زمان، فعلاً هزینه‌ای برای افراد ندارد. هر فردی با توجه به مدیریت زمان و علایق خود می تواند این بازی را انجام دهد. درمورد آینده این بازی هم، همه چیز بستگی به تصمیم‌های تیم همستر کمبات و موفقیت آنها در جلب توجه کاربران بیشتر و درگیرکردن شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال دارد.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم بازی همستر کامبت یک بازی کلیک و دریافت است که توسط تیم همستر و پشتیبانی تلگرام ایجاد شده است. در حال حاضر هیچ گونه خرید و فروشی در صرافی های مختلف انجام نشده و قیمت نهایی آن نیز مشخص نیست. در این مقاله سعی کردیم گزینه های مختلفی که در این بازی وجود دارد را بررسی کنیم. امیدواریم که مطالب برای شما مفید باشد.

ممنون که تا انتها با ما همراه بودید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *